Élet Észak-Írországban

Terítéken: életem napjai.

In English

Nincs megjeleníthető elem

2008.12.01. 02:38 Pillangom

Két hét Északon

Bizony, ma van két hete, hogy átjöttem a határon. Repül az idő néha.

Szállás

Holnap reggel megyek lefixálni a helyemet. A szomszéd városkában lesz, Portadown-ban. Külön lakás, egy szoba-konyha-fürdő, 60 font/hét. Nincs messze a városközponttól, de nem a legszebb rész. Már a múlt héten megnéztem, de reméltem, hogy találok jobbat, de sajnos nagyon kevés lehetőség van. Házat sokat adnának bérbe, de azt minek béreljek? Arról nem is beszélve, hogy azok túl sokba kerülnek. Egy személynek viszont alig van valami, úgyhogy úgy döntöttem, inkább átköltözöm ebbe a lakásba, még ha nem is olyan, amilyet szeretnék, mert a hostel 2,5-szer annyiba kerül. A cégnek pedig van napi buszjárata, úgyhogy az ingázás sem lesz probléma.

Munka

Már két napja befejeztük a tréninget és telefonálgatunk ügyesen... Hozzá kell szokni azért, hogy kinek mit mondjak, de nem olyan vészes. És kimondottan megkönnyebbülés nem írekkel beszélni angolul. :) A bónuszhoz az első két hétben 26 szerződést kell kötnünk, a 2 nap alatt nekem 3 sikerült, úgyhogy bele kell húznom... Viszont az első heti fizum elméletileg már a bankszámlámon van, jó érzés. Megkaptam az itteni biztosítási számomat is, még egy helyre be kell jelentkeznem, de arra még van időm.

Elméletileg lesz két hét szünet a két ünnep között-alatt, de még nem tudjuk pontosan, hogy kiknek és mikor. Remélem, lesz valami lehetőség dolgozni, mert nem szívesen töltenék két hetet fizu nélkül. De még semmi sem biztos, mert nem döntötték el "odafent".

Egyéb

A magyar számom hol működik, hol nem, nem tudom, mi az oka, de előbb-utóbb magára talál, szóval ha kis késéssel is, de megkapom az sms-eket, köszönöm.

Az új helyen még nem tudom mikor lesz internetem, azt nekem kell intézni és nem tudom, mennyi ideig tart majd. De mire jövök, egy meglepetéssel jelentkezem, csak várjatok. :)

Szólj hozzá!

Címkék: munka lakás .összefoglalók.


A bejegyzés trackback címe:

https://dubliner.blog.hu/api/trackback/id/tr50797203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása